گلاب پھولوں کی تاریخ

گلابوں کی تاریخ، گلابوں کی اقسام، گلاب پھول کیا ہیں؟

گلاب کی ایک لمبی اور رنگین تاریخ ہے۔ وہ محبت ، خوبصورتی ، جنگ ، اور سیاست کی علامت رہے ہیں۔ گلاب جیواشم شواہد کے مطابق ، 35 ملین سال پرانا ہے۔ روزہ نسل کی 150 کے قریب ذاتیں پورے شمالی نصف کرہ ارض میں پھیلی ہوئی ہیں ، الاسکا سے میکسیکو اور شمالی افریقہ سمیت۔ گلاب کی باغ کی کاشت تقریبا cultivation 5000 سال پہلے شاید چین میں شروع ہوئی تھی۔ رومن عہد کے دوران مشرق وسطی میں گلاب بڑے پیمانے پر اگائے جاتے تھے۔ وہ جشن کے موقع پر حسن اور خوشبو کے لئے اور دواؤں کے لئے اور استعمال ہوتے تھے۔ رومنوں نے روم کے جنوب میں بڑے بڑے گلاب کے عوامی باغات قائم کیے۔ سلطنت روم کے خاتمے کے بعد اس وقت کے گلاب کی باغبانی بھی زوال کا شکار ہوئی۔

پندرہویں صدی کے دوران گلاب انگلینڈ پر قابو پانے کے لئے لڑنے والے بہادروں کی علامت تصور کیا جاتا تھا ۔ سفید گلاب یارک کی علامت ہے ، اور سرخ گلاب لنکاسٹر کی علامت ہے ، یہ تنازعہ “گلاب کی جنگ” کے نام سے جانا جاتا ہے۔

سترہویں صدی کے دوران گلاب کی اتنی زیادہ مانگ تھی کہ گلاب کی رائلٹی تھی اور گلاب کے پانی کا قانونی ٹینڈر تھا اور وہ بارٹر یا ادائیگی کے لئے استعمال ہوتے تھے۔ نپولین کی اہلیہ جوزفین نے 1800 کی دہائی میں پیرس سے سات میل مغرب میں واقع ایک املاک چیٹیو ڈی مالمیسن میں گلابوں کا ایک وسیع ذخیرہ قائم کیا۔ یہ باغ ایک نباتاتی عکاسی کے طور پر پیری جوزف ریڈوٹے کے کام کا مرکز بنا۔ 1824 میں اس نے اپنا آبی رنگ کا مجموعہ “لیس گل” مکمل کیا ، جو آج بھی نباتاتی تمثیل کے بہترین ریکارڈوں میں شمار ہوتا ہے۔

اٹھارہویں صدی کے آخر میں چین سے گلاب کی کاشت یوروپ میں متعارف کروائی گئی ۔ یہ آج کل کے بیشتر گلابوں کی نسل سے پتہ چلا جاسکتا ہے۔ چین نے غیر معمولی ہائبریڈ نسل کے گلاب کی کاشت کی ۔ گلاب کے پودوں کی کھیتی کرنے والوں کو ان ابتدائی کوششوں سے بہت فائدہ پہنچا۔

گلاب ایک بار پھر مقبولیت کی انتہا پہ ہے ۔ خاص طور پر جھاڑی دار گلاب کے پودے اور پرانی نسل کے گلاب کی مارکیٹ میں بہت مانگ ہے۔ باغبانوں کے لئے گلاب کی کھیتی ایک منافع بخش کام ہے ۔ گلاب کے پھول سے عطر ہی نہیں مختلف قسم کی ادوایات بھی تیار ہونے لگی ہیں ۔ پوری دنیا میں بڑے پیمانے پر بہترین پھولوں کی کھیتی کی جا رہی ہے ۔

گلاب کی افزائش اور کھیتی میں کامیابی کے لئے کچھ بنیادی باتوں کی جانکاری ضروری ہے ۔ بہترین پودوں کے انتخاب سب سے اہم ہے ۔ کھیتی کے لئے مناسب زمین کا انتخاب ، کس موسم میں گلاب کے پوسے تیار کئے جائیں ، کیڑوں اور بیماریوں سے پودوں کو کیسے بچایا جائے ، زیادہ پھول کیسے حاصل کئے جا سکتے ہیں یہ ساری بنیادی جانکاریاں ہیں جو ایک گلاب کی کاشت کرنے والے کو جاننا ضروری ہے ۔

گلاب کی کاشت کے بارے میں یہ مختصر معلوماتی مضمون امید ہے کہ گلاب کی کاشت میں آپکے لئے مددگار ثابت ہوگا ۔

Share This Post
Written by مدیر
لفظ نامہ ڈاٹ کام کی اداریہ ٹیم کے مدیران کی جانب سے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>